Аеробните упражнения изгарят коремните мазнини



Най-добрите аеробни упражнения ще ви помогнат да изгорите мазнините по корема и да подобрите здравето си като цяло. Има различни форми аеробни упражнения, които ще Ви донесат много ползи. Няма едно единствено упражнение, което да се отделя от другите.

Ползите от аеробните упражнения включват:


* Настроение


* Намалява кръвното налягане


* По-нисък холестерол


* Защита срещу определени ракови заболявания


* Намалява риска от диабет


* Здравословно за сърцето


* Повишена издръжливост


* По-свеж външен вид с по-малко мазнини


Аеробните упражнения са едни от най-добрите упражнения, които можете да правите за да горите калории. Ще Ви представим списък, който ще Ви даде обща представа за ефективността на определени дейности и калориите, които ще изгорите чрез тях. Предоставените данни отговарят за 68кг човек който се упражнява в рамките на 30 мин.
* Бавно ходене - 90


* Голф използвайки количката - 105


* Ходене с умерено темпо - 120


* Вършене на домакинска работа- 135


* Бързо ходене - 150


* Плуване (230м/мин) - 160


* Колоездене на (16км/час) - 188


* Катерене на стълби - 210


* Аеробика (за начинаещи) - 218


* Гребане - 270* Джогинг (8км/час) - 278


* Джогинг (9.5км/час) - 345


* Вървят (13км/час) - 458



Дори най-добрата аеробна програма ще е още по-добра със предварителна загрявка преди за започнете с правенето на упражненията и след направата им. Ето няколко причини поради които загрявката е много важна.


Загрявка:


1. Помага на ялото ви да се адаптира. Загрявката помага на тялото Ви да увеличи консумацията на въздух.


2. Възпрепятства произвеждането на млечната киселина, която причинява болките след упражнения.


3. Намалява риска от нараняване, което може да се осъществи при използване на не загрети мускули.


4. Подобрява кръвния поток.


5. Засилва еластичността на сухожилия, връзки, съединителната тъкан и мускули.


6. Подготвя ли психически за упражняване сесия.


Почивка след упражненията:


1. Предотвратява виенето на свят, което се получава, когато прекратите внезапно сесията от упражнения.


2. Предотвратява спазмите.


3. Понижава концентрацията на хормоните, като norepinephrine, които водят до нарушения в сърдечния ритъм.


Научни изследвания сочат колко важно е да откриете най-приятните за вас аеробни упражнения. Опасностите от наличието на излишни коремни мазнини са добре познати. Епидемията от затлъстяване се разпростира все повече и повече, причинявайки множество усложнения в здравето и живота на засегнатите.За да оптимизирате програмата си за упражнение е нужно да включите силови упражнения и здравословна диета. Силовите упражнения трябва да се правят поне два пъти в седмицата. Фокусирайте усилията си върху основните групи мускули. Увеличаването на мускулната маса ще превърне тялото Ви в машина за горене на калории.

Дъга над Перник

След един летен дъжд, август 2008 година се появи красива двойна, дори за момент тройна дъга. Едно от чудесата на природата през обектива на фотоапарата. Насладете се.


Rainbow-Picture
Дъга над Перник
Rainbow





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Етикети

4 клас (4) 5 клас (1) Common Word Pairs in English (1) mini saga (1) New English File (1) Upper-intermediate (1) writing (1) азбука (1) английски език (2) Бернар Вербер (1) български език (5) български празници (1) български традиции (1) Васил Левски (1) Виктор Нунес (1) Вода за слонове (1) Върховната тайна (1) Вятър ечи (1) География и икономика (1) глаголът съм (1) граматика (3) движещи се снимки (3) детски песни (2) детски приказки (1) домати (1) дървета (1) екология (19) елда (4) Естествени и изкуствени съобщества (1) животни (1) Животът в парка (1) замъци (1) здраве (5) зелен скакалец (1) зоосвят Варна (1) изкуства (8) интересно (13) йо и ьо в думите (1) кекс без глутен и мляко (1) клипове (1) книги (3) коли (3) котки (1) краставици (1) лесно и бързо. вкусно (1) лимони (1) лично (1) лъвове (1) маруля (1) механични процеси и машини (2) моркови и ябълки (1) Музика (1) немски език (2) нова година (1) обрив от татуировки (1) пеперуда (3) плодове (2) поезия (1) положителна психологическа нагласа (1) празници (3) презентация (1) природа (14) рецепти (1) риба (1) салата (4) Сара Груън (1) стихове (2) тесни гласни (1) филми (1) филми мюзикъли (1) фотография (9) фотошоп (4) химични елементи (1) цветя (2) Човекът и обществото (1) Човекът и природата (2) широки гласни (1)